top of page
Search
  • Writer's pictureShay David

אלגנטיות, בטיחות, וראייה ברורה: הכירו את הסורג שקוף

מי לא חלם על נוף ללא הפרעות? על חופש ראייה לא מוגבל? נוף ללא הפרעה אך מבוטח באמצעות סורג? הפתרון נמצא כאן, והוא הסורג השקוף. לא עוד מסגרות ברזל כבדות המעניקות תחושה של גודל חלל מוקטן. הנה פתרון אלגנטי המאפשר לאור לחדור ללא הפרעה ומעניק בטיחות מירבית, במיוחד למשפחות עם ילדים, יתן לכם תחושת שקט נפשי ופתרון עיצובי לסורג הישן של פעם.

סורג שקוף

מה מיוחד במערכת סורג שקוף?

מדובר בסורג העשוי מפסי פוליקרבונט חזקים ושקופים בעובי של 10 מ"מ, למרות העובי המינימלי והשקיפות שלו, הסורג השקוף אינו מתפשר על עמידותו. כאשר אתם מחליטים להתקין סורג שקוף, חשוב לוודא שהוא עומד בתקנים הגבוהים ביותר. הסורגים שאנו מציעים עברו בדיקות מעבדה מקפידות, ועומדים בעומסי אדם של לפחות 270 ק"ג. כי בביטחון אין הזדמנות שניה.

​הביטחון של הילדים שלכם הוא הדבר היקר ביותר לכם, וזה הדבר היקר ביותר גם לנו. כשמדובר בבטיחות של ילדים, אנו לא מתפשרים, ולא צריך שגם אתם תתפשרו.


למי סורג שקוף מתאים?

סורג שקוף לחלון הוא לא פחות ממהפכה בעולם הבטיחות והעיצוב, והוא מתאים כמעט לכולם. למשפחות עם ילדים קטנים, סורג שקוף מציע שקט נפשי עם שמירה על האסתטיקה המודרנית של הבית. לבעלי עסקים, סורג שקוף משדר תחושת פתיחות ושקיפות, תוך שמירה על בטיחות העובדים והלקוחות. הוא גם הבחירה האידיאלית למי שמחפש לשמר נוף, מבלי להתפשר על בטיחות.


סורג שקוף מחולל מהפכה בתחום עיצוב הפנים

אחת הגישות המובילות בעולם עיצוב הפנים כיום היא הטמעת אלמנטים שקופים ומינימליסטיים, בהם הדגמים הבולטים הם סורג השקוף ומערכת זכוכיות מתקפלת. פתרון זה לא רק מאפשר לנוף החיצוני ולאור הטבעי להתמזג עם המרחב הפנימי מבלי לפגוע בבטיחות, אלא גם יוצר תחושה של הגדלת המרחב. מעצבי פנים מקצועיים מזהים ומעריכים את הערך המוסף שסורג שקוף מביא, תוך שמירה על קווים אסתטיים ואלגנטיים, המשתלבים באופן הרמוני עם כל סגנון עיצוב.


סורג שקוף

יתרונות סורג שקוף

  1. אסתטיקה: בניגוד לסורגי ברזל הישנים, הסורג השקוף אינו מעטר את החלון ואינו מפר את האסתטיקה של החלל. הוא מוסיף שכבת הגנה מבלי להוסיף אלמנט זר לתוך החלל.

  2. התקנה פשוטה: ההתקנה של הסורגים השקופים היא מהירה וקלה, לא מתמשכת זמן רב ואתם לא תצטרכו לסבול מעבודות בניה מתמשכות.

  3. בטיחות והגנה מפני פריצות: לא רק ילדים בסיכון מנפילה. גם אנחנו המבוגרים, רוצים להרגיש בטוחים בביתנו. הסורג השקוף מציע הגנה גם מפני פריצות.

  4. אורך חיים: הסורג השקוף עמיד בפני תנאי מזג אוויר שונים ואינו זקוק לתחזוקה ממושכת.

  5. תחזוקה: בניגוד למה שנהוג לחשוב, הסורג השקוף אינו מצהיב בתזוקה נכונה!


מגוון פתרונות לאבטחת וסגירת חדרים ומרפסת

חברת זאפ אלומיניום נחשבת לחברה המובילה בישראל המתמחה במתן פתרונות בטיחות והצללה, סורגים, סוככים ופרגולות. קיימת אפשרות לסגירת המרפסת ללא צורך בהיתר בנייה, זאת אומרת אפשר לשדרג את חלל המרפסת שלכם ולסייע בפעולת הסגירה, הביטחון והקירוי עד לשביעות רצונכם המלאה.


אחרי שמצאתם את הנוף המושלם, חבל להסתיר אותו. אנחנו בזאפ אלומיניום מומחים בהתקנת סורגים שקופים ללקוחותינו, כנסו ללקוחות ממליצים שלנו והתרשמו.



bottom of page