top of page
Search
  • Writer's pictureShay David

סגירת מרפסת זכוכית: הטרנד שכבש את בעלי המרפסות בצפון

יותר ויותר בעלי דירות באיזור חיפה והצפון מבינים את היתרונות של סגירת מרפסת זכוכית ובשל כך הביקוש לסגירת מרפסות זכוכית בצפון הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות


סגירת חורף למרפסת באמצעות וילון זכוכית

וילון זכוכית או בשמו השני- זכוכיות הזזה מתקפלות, הוא מוצר חדשני המאפשר סגירה של המרפסת ומגן עלייה מפני רוחות, גשמים, אבק, חרקים וסופות.

המוצר בנוי מפלטות של זכוכית מחוסמת בעובי של 8-10 מ"מ אשר נעה על מסילות אלומינים המותקנות על התקרה ועל המעקה/הרצפה בלבד.

הזכוכיות מתחברות בעזרת אטמי סיליקון שמאפשרים אטימה של המערכת ובמקביל שומרים על שקיפות מלאה.

פתרון זה הפך לפופולארי בעיקר בשל השקיפות של המוצר אשר מאפשרת להנות מהנוף הפנורמי שנשקף מהמפרסת גם כשהמערכת סגורה וגם כשהיא פתוחה.


וילון זכוכית, איך זה עובד?

כאשר חושבים על אופציה של סגירה למרפסת, הדרך הטובה ביותר היא להתקין מערכת של זכוכיות מתקפלות אשר מסוגלות לבצע סגירה הרמטית של כל חלל המרפסת מקצה לקצה. כאשר מעוניינים ליהנות מהחום הנעים וממשבי הבריזה במרפסת הפתוחה, כל הזכוכיות נאספות לקצה אחד של מסילות האלומיניום. אם מעוניינים לסגור את המרפסת כיוון שמזג האוויר הוא סגרירי וקר, פותחים בזו אחר זו את כל החלקים של ווילון הזכוכיות ומכסים את כל המרפסת מקצה לקצה. הצלע האחרונה יוצרת סגירת בטיחותית באמצעות מנגנון ייעודי לכך.


מרפסת שימושית גם בחורף בעזרת וילון זכוכית

סגירף חורף למרפסת באמצעות וילון זכוכית זה פתרון מעולה אשר משמיש את המרפסת גם בחודשי החורף הקרים. פתרון זה מאפשר ישיבה חמימה ונעימה במרפסת גם כשבחוץ מזג האוויר סוער.

בדרך זו אפשר ליהנות מהמראות הנפלאים של שלג, ברד, גשם ורוחות סוערות דרך הזכוכית השקופה של המערכת.




שימושים שונים במרפסת סגורה

סגירת המרפסת בעזרת זכוכיות הזזה מתקפלות/ וילון זכוכית מאפשרת לכם להפוך כל מרפסת פתוחה לחלל סגור וממוזג שאותו ניתו לרהט ככל חדר נוסף בבית, לדוגמא: הפיכת המרפסת לחדר עבודה, חדר רביצה משודרג, חדר משחקים לילדים, חדר ברביקיו עם שולחן אוכל, חדר מוגן לצמחיה ולפנאי.

עיצוב פנים גם למרפסת

בעזרת סגירת המרפסת עם וילון זכוכית מעצבי פנים רבים יכולים לרהט ולעצב את המרפסת ככל חדר נוסף בבית, דבר שפותח המון אפשריות עיצוב נוספות לעיצוב המרפסת. סגירת מרפסת זכוכית היא אופציה מועדפת כיום על מעצבי פנים רבים.

bottom of page