top of page
Search
  • Writer's pictureShay David

וילון זכוכית למרפסת: לנצל את המרפסת בכל עונות השנה

למרפסת יש את הפוטציל להיות הלב הפועם של הדירה, אך עם זאת, היא אינה מנוצלת כראוי ברוב ימות השנה, בעיקר בשל מזג האוויר בחודשי הקיץ החמים שמביאים איתם לחות או יובש קיצוניים וגלי חום, וחודשי החורף הסוערים שמביאים איתם גשמים רוחות וסופות, שהופכים את השיבה במרפסת לבלתי אפשרית ואף מסוכנת.



יתרונות של מרפסת זכוכית

עד כה, בעלי מרפסות זכו להנות מהמרפסת בביתם ימים ספורים בשנה, אך עם הפתרון החדשני שנקרא "וילון זכוכית" שמאפשר סגירה הרמטית של המרפסת- בעלי המרפסות זוכים להנות מישיבה במרפסת בכל ימות השנה ובכל מזג אוויר.

מעבר לכך, בעלי דירות רבים מחליטים להפוך את המרפסת הסגורה לחדר נוסף בבית שמשמש כפינת עבודה, פינת מחשב, חדר משחקים לילדים, גינת נוי ועוד....



מהו ווילון זכוכית?

וילון זכוכית הוא מערך של זכוכיות הזזה מתקפלות, ומחוסמות (פי 5 יותר חזק מזכוכית רגילה) בעובי של 8-10 מ"מ אשר מאפשרות סגירה והגנה על המרפסת מפני גשמים, רוחות, חרקים, שמש ואבק.

המערכת דינאמית ומאפשרת פתיחה וסגירה של המרפסת בקלות ובהתאם לצרכי בעל הדירה.

במצב סגור המרפסת הופכת לחדר אטום לחלוטין ובמצב פתוח כל הזכוכיות האספות לצד אחד והמרפסת חוזרת לקדמותה.




למה סגירת מרפסת בעזרת וילון זכוכית הפכה לשיטה הפופולארית ביותר לסגירת מרפסות?

אחד היתרונות הבולטים במרפסות הוא הנוף הפנורמי הנשקף מהן, כיום ישנן מספר דרכים לסגירת מרפסת- יריעות פלסטיק, חלונות הזזה, תריסים חשמליים או מסכי זיפ. אבל אף אחד מהפתרונות האללו לא מאפשר לסגור את המרפסת תוך שימרה על הנוף הפנורמי הנשקף ממנה ולכן סגירת מרפסת זכוכית הוא הפתרון הכי פופולארי כיום לסגירת מרפסות.


קו החשיבה של מעצבי הפנים

מעצבי פנים רבים, אשר נחשפו לפתרון של סגירת מרפסת זכוכית בעזרת זכוכית הזזה מתקפלות, מבינים את הפוטנציאל שפתרון זה מעניק. האפשרות להשקיע בריהוט המרפסת ללא חשש שגשם או אבק יהרסו אותו, בשילוב עם שקיפות המערכת אשר מעניקה נוף פנורמי ומאפשרת כניסת אור טבעי לחלל - פותח דלתות עיצוביות ומאפשר למעצבי פנים להפוך את המרפסת לחלל הכי מרשים בבית

bottom of page