top of page
Search
  • Writer's pictureShay David

שלושת הדרכים הנפוצות לסגירת מרפסת בישראל

המרפסת, הפכה בשנים האחרונות למאפיין מרכזי באדריכלות הישראלית המודרנית. בעקבות מזג האוויר החמים והנוח ברוב ימות השנה, יותר ויותר ישראלים מעדיפים לגור בנכס בעל מרפסת מרווחת אשר מאפשרת בילוי בחלל חיצוני קטן, ובה בעת, נמצא בתוך הבית.

יחד עם זאת, המון בעלי דירות עם מרפסת, טוענים שבחורף המרפסת הופכת לחלל מבוזבז ונטוש ולכן הביקוש לסגירת מרפסת הולך וצובר תאוצה.


סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת
זכוכיות מתקפלות למרפסת במצב סגור

פתרונות לסגירת מרפסות


-סגירת מרפסת בעזקת זכוכית מתקפלת למרפסת:

ישנן מספר שיטות לסגירת המרפסת, אך השיטה המועדפת על רוב בעלי המרפסות היא סגירה של מרפסת זכוכית באמצעות שיטה שנקראת "וילון זכוכית". זאת מאחר ששיטה זו מאפשרת לסגור את המרפסת ועדיין להנות מהנוף הפנורמי השנקף ממנה.

במצב פתוח - כל הזכוכיות נאספות לצד המרפסת

במצב סגור - המרפסת סגורה ומוגנת מפני רוחות, גשמים ואבק ומתקבל נוף מלא ללא מסילות (לעומת בחלונות רגילים)

שיטה זו מעניקה לבעלי המרפסות את האיזון שבין סגירת המרפסת והפיכתה לחלל נעים וממוזג לבין הנאה מהאווירה הפתוחה והנעימה של הבחוץ



- סגירת מרפסת ע"י מסכי זיפ:

סגירת מרפסת מסך זיפ נחשב לפתרון פופולארי ומתקדם עבור ישראלים רבים. "סוניק זיפ" מיועדים להצללה וסגירת מרפסות, סגירת פרגולות חשמליות וחללים שונים. המוצר מעניק הגנה מפני: קרני השמש, רוחות חזקות ומגן על הפרטיות. זהו מוצר מהפכני המיועד בעיקר עבור סגירת מרפסת, הצללת מרפסת, סגירת פרגולות, הצללת חלונות גדולים או כל חלל אחר הדורש הצללה והגנה מפני שמש, רוחות, אבק וגשם.




- סגירת מרפסת ע"י פרגולה חשמלית:

בין הפתרונות האפשריים לסגירת מרפסת שמש ניתן למצוא גם מגוון פרגולות חשמליות, פתרון המתאים לכל תנאי מזג האוויר. בנוסף, ניתן לשדרג את הסגירה עם תאורה וסגירות צד מבדים או חלונות זכוכית. יתרון מרכזי נוסף בפרגולת אלומיניום חשמלית נעוץ באפשרות לפתוח את הגג וליהנות מישיבה תחת כיפת השמיים.


זאפ אלומיניום - כי מגיע לכם הטוב ביותר

חברת זאפ אלומיניום נחשבת לחברה המובילה בישראל המתמחה במתן פתרונות הצללה, סוככים ופרגולות. במרוצת השנים פיתחה החברה, בעלת ניסיון עשיר בתחום, פתרונות חדשניים, איכותיים ועמידים לסגירת מרפסות מכל הסוגים.

באמצעות מגוון שיטות וחומרים, וביניהן אפשרות לסגירת המרפסת ללא צורך בהיתר בנייה, נוכל לשדרג את חלל המרפסת שלכם ולסייע בפעולת הסגירה והקירוי עד לשביעות רצונכם המלאה.


bottom of page